Trebinje u protekla dva dana je postalo epicentar pivske kampanje
Osunčano Trebinje u protekla dva dana je postalo epicentar pivske kampanje koja obećava da će oduševiti ljubitelje piva.
Sjedinjujući prirodnu ljepotu ovog grada sa vrhunskom produkcijom, kampanja će pružiti savršene fotografije i video snimke koje će zadovoljiti i najzahtjevnije ukuse.
Ova kampanja je rezultat uspješne saradnje između marketinške agencije Aqua Digital Sarajevo i agencije ARTEFAKTORIUM.
U ekipi vrhunskih stručnjaka između
ostalih nalaze se Ivan Trnčić kao videograf, Ervin Golubović – montažer, Naja
Miholjčić – MUA i frizura, Belma Žiško – stilista, Vanja Nog – scenograf,
Nada Jovančić – rekviziter, Dragan Jovančić – vozač, Đorđe Jovančić –
producent, Ana Jovančić – autor moodboarda, te Mirela Nalić kao voditelj projekta ispred Aqua Digital, a predvodi ih Marko Jovančić, direktor produkcije i direktor fotografije.
Trebinje nudi nevjerovatne mogućnosti za snimanje, od starih kaldrma i arhitekture
do prekrasnih i osunčanih obala rijeke Trebišnjice.
– Sa timom stručnjaka i vrhunskom opremom, sigurni smo da ćemo stvoriti
nezaboravne vizuale koji će prenijeti duh Trebinja i ljubavi prema pivu. – izjavili su
Mirela Nalić ispred Aqua Digital i Marko Jovančić ispred Artefaktoriuma.
Očekuje se da će ova kampanja osvježiti brendiranje i promociju pivskog brenda,
nudeći publici autentičan doživljaj koji će ih inspirisati da istraže ljepote Trebinja i
uživaju u pivu.